Vzhľadom na vyhlásenie mimoriadnej situácie na území Slovenska Vládou SR z dôvodu pandémie ochorenia COVID-19 a v záujme zníženia rizika potencionálnej nákazy koronavírusom na základe rozhodnutia Krízového štábu mesta Čadca ostáva fungovanie Mestského úradu v Čadci až do odvolania fungovať a poskytovať služby klientom v nasledovnom režime:
- Pracovisko prvého kontaktu v budove Mestského úradu v Čadce bude v čase od 8.00 hod. do 11.00 hod. prístupné v obmedzenom režime a vstup osôb bude koordinovať pracovník Mestskej polície Čadca.
- Vybavovať sa budú len klienti s neodkladnými požiadavkami: prístupné bude pracovisko ohlasovne pobytu, matričný úrad, pokladňa.
- Ostatné služby dočasne poskytované nebudú. S Mestským úradom Čadca je však možné komunikovať každý pracovný deň telefonicky v čase od 8hod. do 14hod., resp. elektronicky bez obmedzenia.
☎️ Ako sa s kontaktovať s úradom
- Oddelenie výstavby, ÚP, stavebného poriadku a dopravy +421 41 430 22 31
- Oddelenie školstva, kultúry, mládeže a športu +421 41 430 22 77
- Oddelenie životného prostredia a odpadového hospodárstva +421 41 430 22 70
- Oddelenie sociálnej starostlivosti, zdravia, bývania a podnikateľskej činnosti +421 41 430 22 15
- Oddelenie správy miestnych daní a poplatkov +421 41 430 22 84
- Hrobové miesta +421 41 430 22 95
- Trvalý pobyt +421 41 430 22 81
- Matrika +421 41 430 22 82
Zdroj: mestocadca.sk
Napísať komentár
Vaša emailová adresa nebude zverejnená. Povinné polia sú označené *